Ruilen & Retourneren

Retourneren

Terug te sturen artikelen dienen te allen tijden in ongebruikte, ongeschonden staat en in de originele verpakking worden aangeboden. Artikelen die geretourneerd worden zonder verpakkingen (verzendzak, plastic zak e.d.) worden niet in behandeling genomen. Het retourneren voor klanten uit Nederland is gratis. Voor klanten uit België en Duitsland zijn de kosten voor het terugzenden voor de klant zelf. Mits er een fout door ons is gemaakt of het artikel een defect heeft.

Wilt u artikelen die u niet bevallen terugzenden en voldoen ze aan bovengenoemde voorwaarden, doe dit dan binnen 14 dagen na ontvangst. U kunt het artikel terugzenden via een PostNL punt. Klanten uit België en Duitsland mogen zelf bepalen met welke vervoerder ze het pakket retour zenden. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Vul voordat u het pakket retour stuurt het retourformulier in met de aankoop bon, uw naam en telefoonnummer.

A. Retourlabel printen via de mail

Nederlandse klanten ontvangen via de mail van PostNL het retourlabel, u kunt het retourlabel terugvinden in dezelfde mail waarin u uw track and trace code ontvangt. Indien u deze niet heeft ontvangen neem dan contact op met ons op het nummer: 074-2912453 of mail naar webwinkel@teneekelder.nl
Bevestig het retourlabel zichtbaar op het retourpakket en u kunt deze afgeven bij een PostNL punt. Stuurt u het pakket terug zonder het retourlabel die is bijgevoegd in de mail, dan zijn de kosten voor de klant zelf.

B. Winkel

Het is uiteraard mogelijk om uw bestelde artikel(en) te retourneren in onze winkel in Hengelo. U ontvangt het bedrag terug op de wijze waarmee u heeft betaald. Dit geldt ook voor sale-artikelen.

Vraag bij een retourzending aan de verzender een bewijs van retourzending.

Ruilen

A. In de winkel

Het is uiteraard mogelijk om het bestelde artikel(en) te ruilen in onze winkel in Hengelo mits deze niet gedragen zijn, passen mag uiteraard wel. U kan binnen 14 dagen de artikelen omruilen voor iets anders. Wij zullen samen met u op zoek gaan naar een ander paar schoenen.

B. Via een PostNL punt

Het is helaas niet mogelijk om bestelde artikelen online om te ruilen. U kunt uw bestelling terugsturen via een PostNL punt. Zodra uw retourzending is verwerkt, wordt binnen 14 dagen het geld teruggestort. Voor vragen graag telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 074-2912453.